SUPPLY CHAIN COORDINATOR TILL BRANSCHLEDANDE FÖRETAG

Arbetsuppgifter

I samarbete med vår kund söker vi en Supply Chain Coordinator som ska axla rollen som ansvarig för inköp och logistik för ett marknadsområde hos kunden. Framförallt kommer arbetet innebära planering av efterfrågan för den nordiska marknaden samt uppföljning och analys kring utfallet. I rollen som Supply Chain Coordinator kommer du ha mycket kontakt med leverantörer samt budgetuppföljning för interna och externa kostnader. Vidare kommer du även vara med i utvecklingen för logistik och arbeta med prognostisering.

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Arbetsplatsen är belagd i centrala Stockholm.

Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen som Supply Chain Coordinator hos vår kund behöver du vara högt motiverad, kommunikativ och social. Du är även analytisk, strukturerad och innovation. Du tar gärna ansvar och har lätt för att samarbeta.

Tillträde och ansökan

Heltid. Vår kund önskar detta konsultuppdrag att starta omgående. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Sökord: Supply chain coordinator, Logistikkoordinator, Logistics coordinator, Business analyst, inköpare, logistikansvarig,

Kvalifikationer

  • Du har erfarenhet av att arbeta operativt inom logistik och inköp
  • Du har erfarenhet av att arbeta administrativt
  • Du är flytande i svenska och engelska, skriftligt och muntligt
  • Du har goda kunskaper i MS Office, framförallt Excel
  • Det är meriterande om du har kunskap av bokföring

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publ. datum

2020-02-14

Lön

Lön, enligt överenskommelse.

Kontaktperson

Malin Johansson

08-525 240 24 malin.johansson@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Du har erfarenhet av att arbeta operativt inom logistik och inköp
  • Du har erfarenhet av att arbeta administrativt
  • Du är flytande i svenska och engelska, skriftligt och muntligt
  • Du har goda kunskaper i MS Office, framförallt Excel
  • Det är meriterande om du har kunskap av bokföring