RESOURCE MANAGER - GÖTEBORG

Arbetsuppgifter

Som Resource Manager kommer du att arbeta i ett kundspecifikt team och ha tätt samarbete med beställare, inköp och leverantörer via mail, telefon och fysiska möten. I det dagliga arbetet kommer du att arbeta med resursförfrågningar för nya konsultbehov, förlängningar, prisförhandlingar samt vara den hjälpande länken mellan kund/beställare och leverantörer. Du kommer ha fokus på affärsnära roller inom välkända varumärken. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära hantering av kundförfrågningar genom att granska rollbeskrivningar, granska CV och inkomna anbud och prisförhandlingar, administration av konsulter genom registrering av nya konsulter, tidrapportering, fakturering, förlängningar och avslut av uppdrag. Du kommer även ha löpande kundkontakt med inköp och beställare samt bygga upp och underhålla en god kundrelation genom smart och innovativ kompetensförsörjning, och jobba med att behålla och utveckla leverantörssamarbeten. Det här är en perfekt roll för dig som har minst några års erfarenhet av och trivs med att arbeta i en roll med fokus på kundrelationer och med affärsfokus!

Företagsuppgifter

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Vad kunden erbjuder

Vår kund är ett internationellt företag som huvudsakligen arbetar med konsultförmedling till sina slutkunder, men också direktrekryteringar. De arbetar med några av landets största bolag för att förenkla konsultinköpsprocessen. Vår kund arbetar för att hitta de bästa kompetenser som marknaden har att erbjuda! Vår kund erbjuder ett mindre och familjärt gäng med varierande erfarenheter som lär av varandra. De är duktiga på att fira framgångar, har en bra sammanhållning och högt i tak. Söker du en arbetsplats mitt i Göteborg där tillit, respekt och där glada skratt värderas högt – då har du hittat rätt!

Personliga egenskaper

För att trivas i rollen som Resource Manager tror vi att du är driven, lösningsorienterad, engagerad och resultatdriven. Du är serviceinriktad samt en god lyssnare och kommunikatör med stor noggrannhet och är samtidigt lättsam och kan tänka ur ett affärsperspektiv. Du är flexibel och har förmågan att prioritera samt trivs i ett högt tempo och kan vid behov jobba mot tighta deadlines. Du är även självgående, relationsskapande och en sann lagspelare. I rollen kommer en del administration att förekomma, därför är det viktigt att du är organiserad och strukturerad och trivs med administrativa arbetsuppgifter.

Tillträde och ansökan

Heltid och kontorstider. Vår kund ser gärna start innan sommaren alternativt under augusti. Det här är till en början ett konsultuppdrag om 6 månader med därefter tilltänkt direktanställning hos vår kund. Till en början blir du anställd hos JobBusters och arbetar som konsult hos vår kund med fina lokaler mitt i Göteborg, men de erbjuder en flexibel arbetsplats med stor möjlighet att arbeta hemifrån. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande med omgående tillsättning. Ansökningar mottagna omgående kommer hanteras i ett första urval. Sista ansökningsdag är 2022-06-04. Välkommen med din ansökan idag!

Kvalifikationer

  • Du har minst några års erfarenhet av en kundnära roll, meriterande inom HR eller rekrytering.
  • Du har eftergymnasial utbildning inom antingen personal/HR, affärsadministration, ekonomi, sälj eller motsvarande.
  • Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
  • Du har en god systemvana samt kunskap inom MS Office.
  • Meriterande är om du har systemvana och erfarenhet av processinriktat arbete i Vendor Management Systems eller ERP systems.
  • Meriterande är om du har förståelse för konsultmarknaden.

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Göteborg

Publ. datum

2022-05-06

Lön

Lön, enligt överenskommelse.

Kontaktperson

Lina Isberg

+46 73 320 49 80 lina.isberg@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Du har minst några års erfarenhet av en kundnära roll, meriterande inom HR eller rekrytering.
  • Du har eftergymnasial utbildning inom antingen personal/HR, affärsadministration, ekonomi, sälj eller motsvarande.
  • Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
  • Du har en god systemvana samt kunskap inom MS Office.
  • Meriterande är om du har systemvana och erfarenhet av processinriktat arbete i Vendor Management Systems eller ERP systems.
  • Meriterande är om du har förståelse för konsultmarknaden.
Ansök tjänsten