RESOURCE MANAGER / KONSULTMÄKLARE REKRYTERAS TILL KUND, STOCKHOLM

Arbetsuppgifter

I din roll som konsultmäklare, eller Enterprise Partner Relations (EPR) som rollen kallas internt är din huvudsakliga uppgift att förse kunderna med passande konsulter, driva affären framåt och underhålla relationer. Detta i tätt samarbete med kundansvarig. En perfekt roll för dig som älskar kombinationen av både operativt och strategiskt arbete! Kunderna som du kommer att arbeta med är verksamma inom bank & försäkring, har ram-avtal och klassas som Enterprise-kunder på bolaget. Du kommer att ha många kontaktytor, både internt och externt. Utöver direktkontakt med inköp och beställare tar du även kontakt med leverantörer som kan ta fram den specifikt efterfrågade kompetensen som kunden vill ha. Självklart ansvarar du själv för viss rekrytering och sourcing också. Mer information om rollen och företaget får du i ett nästa skede.

Företagsuppgifter

De är en snabbväxande agency som matchar världens bästa techtalanger med ledande bolag för att skapa tillväxt och utveckling. Rätt person på rätt plats. Varje gång. Du kommer att arbeta på deras kontor som ligger centralt i Stockholm City.

Vad kunden erbjuder

De erbjuder en kultur som präglas av affärsmässighet, utvecklingsorienterad syn samt ett delegerat, ansvarsfullt och beslutsfört arbetssätt. Bolaget har korta beslutsvägar och stora möjligheter att utmanas och utvecklas. Samarbete, humor & öppenhet är viktigt och för att bidra till laganda arrangeras gruppträning, festligheter och fredags-AW’s.

Personliga egenskaper

Vi tror att du orädd och vågar kasta dig in i arbetet och ta initiativ, exempelvis tycker du det är en rolig utmaning att ringa konsulter och leverantörer trots att du inte kommer att kunna svara på alla eventuella frågor på en gång. Du har förmåga att skapa kontakter och få förtroende, vilket gör att de alltid är och förblir deras partners förstahandsval för samarbeten. Vidare är du bra på att strukturera upp ditt arbete och att hålla många bollar i luften samtidigt, då du på sikt kommer få arbeta med många uppdrag parallellt.

Tillträde och ansökan

I den här rekryteringen samarbetar vår kund med JobBusters. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Johanna Johnsson. Rollen är på heltid, med flexibla arbetstider. Start enligt överenskommelse och tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provanställning. Du kommer att bli anställd direkt hos vår kund. Skicka gärna in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.

Kvalifikationer

  • Du har tidigare erfarenhet (ca 2–4 år) av en liknande roll.
  • Du har tidigare erfarenhet av Tech/IT-rekrytering.
  • Du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift då dessa två språken används i kontakt med både konsulter och kunder.
  • Det är meriterande om du har erfarenhet av ram-avtal, prisförhandlingar, avrop, etc.

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publ. datum

2021-02-18

Lön

Fast lön + rörlig del

Kontaktperson

Johanna Johnsson

0721883399 johanna.johnsson@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Du har tidigare erfarenhet (ca 2–4 år) av en liknande roll.
  • Du har tidigare erfarenhet av Tech/IT-rekrytering.
  • Du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift då dessa två språken används i kontakt med både konsulter och kunder.
  • Det är meriterande om du har erfarenhet av ram-avtal, prisförhandlingar, avrop, etc.
Ansök tjänsten