REKRYTERANDE KONSULTCHEF TILL JOBBUSTERS

Arbetsuppgifter

Vi behöver förstärka vårt team i Stockholm med ytterligare en kollega! Om du lockas av en bred roll inom rekrytering, ledarskap och många olika kontakter så vill vi gärna komma i kontakt med dig. Hos oss blir du en del av ett prestigelöst arbetslag där vi alltid jobbar tillsammans och för laget. I rollen som rekryterande Konsultchef ansvarar du för hela rekryteringsprocessen och har personalansvar för ett antal av våra konsulter. I din roll kommer du framför allt att rekrytera tjänster inom Administration, Ekonomi, Försäljning, Marknad och HR till våra kunder i Sverige. När du i nästa steg blir Konsultchef för dina konsulter, ansvarar du för all personaladministration kopplat till deras anställning och förväntas stötta dem i sina respektive karriärer, både med utveckling och coaching. Rollen innebär även att presentera och förhandla anställningsavtal med potentiella konsulter samt avtal med våra kunder, följa upp med medarbetarna och kunder under pågående uppdrag, hålla löne- och utvecklingssamtal osv.

Företagsuppgifter

Vi erbjuder dig en flexibel och dynamisk roll i en entreprenöriell företagsmiljö. JobBusters vill vara en modern arbetsgivare med fokus på digitalt arbetssätt, lönsamhet och hälsa! Här har du möjlighet att påverka, inte bara din egen men också företagets framtid! Du tillhör vårt kontor i 7A Posthusets fina lokaler på Vasagatan i centrala Stockholm. Ditt arbete kan också till stor del skötas digitalt, vilket öppnar upp till ett fantastiskt flexibelt arbetssätt! Vi arbetar i team som en enhet i Stockholm och Göteborg. Vid goda prestationer finns mycket goda möjligheter till utveckling både personligen och i företaget. Du som söker ska tycka om att arbeta i ett företag med korta beslutsvägar och högt tempo. Du kommer att vara en del av ett team som består av kompetenta och härliga kollegor.

Personliga egenskaper

På JobBusters värdesätter vi i första hand din personlighet, ditt engagemang och din inställning! Teamets främsta egenskaper är det genuina intresset för människor, ett lösningsfokuserat samarbete, fokus på affärsmässighet och omtanken för varandra. Vi tror att du som söker känner igen dig i detta och vill vara med att bidra till den goda stämningen i vårt arbetslag! Som person är du nyfiken, driven, målmedveten och handlingskraftig. Här är ingen dag är den andra lik och du behöver konstant prioritera bland dina arbetsuppgifter. Därför är du flexibel och anpassningsbar samtidigt som du bibehåller struktur och noggrannhet i det du gör. Vidare så trivs du med att ta stort eget ansvar i det arbete och är duktig på att skapa och bibehålla goda relationer. All administration kopplat till rekrytering, on- och off-boarding, tidrapportering, avtal, förlängningar, etc. sköts i olika system. Därför är det av största vikt att du känner dig bekväm med att arbeta parallellt i olika system och att du snabbt sätter dig in i nya.

Tillträde och ansökan

Heltid. Du kommer erbjudas en tillsvidareanställning med en inledande provanställning på 6 månader. Start enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan snarast, då urval sker löpande. Personlighetstest kommer att genomföras inför personlig intervju. Vi ser fram emot din ansökan! Sökord: Rekryterare, rekrytering, rekryteringskonsult, HR, recruiter, recruitment, bemanning, konsultchef, consultant manager

Kvalifikationer

  • Du har tidigare erfarenhet av rekrytering och/eller konsulthantering.
  • Du har en passande eftergymnasial utbildning inom t.ex. personal/HR/rekrytering/försäljning/ekonomi.
  • Du talar och skriver svenska obehindrat och känner dig bekväm med engelska.
  • Du är en vass administratör och har goda kunskaper i Office-paketet samt har arbetat i affärssystem.
  • Stort plus om du har erfarenhet av rekryterings- och bemanningsbranschen.

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publ. datum

2021-11-18

Lön

Lön, enligt överenskommelse.

Kontaktperson

Malin Jagerholm

0706695721 malin.jagerholm@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Du har tidigare erfarenhet av rekrytering och/eller konsulthantering.
  • Du har en passande eftergymnasial utbildning inom t.ex. personal/HR/rekrytering/försäljning/ekonomi.
  • Du talar och skriver svenska obehindrat och känner dig bekväm med engelska.
  • Du är en vass administratör och har goda kunskaper i Office-paketet samt har arbetat i affärssystem.
  • Stort plus om du har erfarenhet av rekryterings- och bemanningsbranschen.
Ansök tjänsten