KUNDSERVICEMEDARBETARE MED LEDARANSVAR
Arbetsuppgifter
Till vår kund som verkar inom hemelektronik söker vi nu en Kundservicemedarbetare med ledaransvar. I rollen kommer du att arbeta med kundservice samtidigt som du har ett ledar/coaching ansvar för medarbetare. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att kickstarta dagen med morgonmöte, genomföra coachingsessioner och arbeta nära teamet för att vara redo att stötta vid behov. Du kommer också initiera teamaktiviteter för att boosta leverans, hantera inkommande och utgående kontakter samt förbättra teamleverans med utgångspunkt i fastställda KPI:er med mera. Låter detta som en roll för dig? Tveka inte på att söka rollen idag då intervjuer sker löpande.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Kundservicemedarbetare med ledaransvar är du en social och framåt person. Du har också ett proaktivt förhållningssätt och är lösningsorienterad.
Tillträde och ansökan
Heltid och kontorstider. Vår kund önskar start så snart som möjligt och uppdraget förväntas löpa under 6 månader med chans till förlängning eller direktanställning hos vår kund. Du kommer vara anställd som konsult via JobBusters och arbeta hos vår kund med kontor i Stockholm. Välkommen med din ansökan idag! Sökord: kundservice, customer service, "customer service", kundsupport
Omfattning
Heltid
Anställningsform
Visstidsanställning
Tjänstgöringsort
Stockholm
Publ. datum
2022-06-09
Lön
Lön enligt överenskommelse.