KUNDSERVICE

Arbetsuppgifter

Brinner du för att ge kunden den bästa tänkbara servicen? Vi söker nu en kundserviceagent till vår kund i Stockholm! I rollen är du med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för kunder. Du kommer hantera supportärenden inom ditt teams ansvarsområde och kommer supportera kunder i diverse system, hantera fakturafrågor, avtalsfrågor och användarfrågor kring vår kunds tjänster. Hos vår kund blir du introducerad till företagets produktutbud och du får alltid möjlighet till att bredda dina kunskaper och på lång sikt utvidga dina ansvarsområden.

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Personliga egenskaper

Vi söker dig som drivs av utmaningar och av att ta eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. Vi tror att du har hög integritet, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i vår kunds team är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och vår arbetsmiljö.

Tillträde och ansökan

Heltid och kontorstider. Vår kund önskar start så snart som möjligt och uppdraget förväntas löpa till 2023-03-31 med möjlighet att bli överrekryterad till vår kund. Du kommer till en början vara anställd av JobBusters som konsult hos vår kund i Stockholm. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Sökord: kundservice, kundserviceagent, "customer service".

Kvalifikationer

  • Du har erfarenhet av att arbeta med telefonen som verktyg.
  • Du har ett tekniskt intresse och har god datorvana.
  • Du har erfarenhet av att arbeta i ett eller flera CRM-system, ärendehanteringssystem och backoffice-system.
  • Du har erfarenhet av att arbeta med kundservice på ett medelstort till stort bolag.
  • Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
  • Erfarenhet av att ha arbetat med support inom någon av dessa branscher; bank, finans, försäkring, telecom, tech, fastighet eller juridik är önskvärt men inte ett krav.
  • Kunna läsa kreditfakta och förstå bokslut är önskvärt men inte ett krav.
  • Erfarenhet av att arbeta med incidenthantering baserat på ITIL är önskvärt men inte ett krav.
  • Erfarenhet av att arbeta med LEAN eller CI är önskvärt men inte ett krav.
  • Kunskaper i norska, danska, finska eller tyska är meriterande men inte ett krav.

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publ. datum

2022-05-06

Lön

Lön enligt överenskommelse.

Kontaktperson

Mikaela Carlsson

+46 76 511 56 11 mikaela.carlsson@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Du har erfarenhet av att arbeta med telefonen som verktyg.
  • Du har ett tekniskt intresse och har god datorvana.
  • Du har erfarenhet av att arbeta i ett eller flera CRM-system, ärendehanteringssystem och backoffice-system.
  • Du har erfarenhet av att arbeta med kundservice på ett medelstort till stort bolag.
  • Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
  • Erfarenhet av att ha arbetat med support inom någon av dessa branscher; bank, finans, försäkring, telecom, tech, fastighet eller juridik är önskvärt men inte ett krav.
  • Kunna läsa kreditfakta och förstå bokslut är önskvärt men inte ett krav.
  • Erfarenhet av att arbeta med incidenthantering baserat på ITIL är önskvärt men inte ett krav.
  • Erfarenhet av att arbeta med LEAN eller CI är önskvärt men inte ett krav.
  • Kunskaper i norska, danska, finska eller tyska är meriterande men inte ett krav.
Ansök tjänsten