KOORDINATOR / ADMINISTRATÖR TILL VÅR KUND INOM KONSULTINKÖP

Arbetsuppgifter

Nu söker vi dig som är redo för rollen som Koordinator hos vår kund! Som Koordinator ger du hög service till kunder, leverantörer och konsulter som kontaktar vår kunds support, när de behöver hjälp med deras VMS-verktyg eller har frågor gällande pågående kundförfrågningar. Exempel på dina uppgifter och ansvarsområden: - Tillsammans med management identifiera och analysera affärsproblem samt implementera och förbättra processer. - Ge utbildning och vägledning till nya anställda konsulter. - Övervakning och rapportering av systemfel. - Besvara inkommande telefonsamtal och e-postmeddelanden från kunder, leverantörer och konsulter. - Övervaka och ta chattar. - Dokumentera samtal till CRM-programvaran. - Kommunicera dagligen med intressenter som deltar i omboardingingprocessen. - Kommunicera internt med team, chefer och kundansvariga via telefon och/eller e-post för att lösa problem eller ge råd om eventuella problem. - Delta i möten både internt och med Konsultchef hos kunden för att diskutera lösningar för klientproblem - Hålla deadlines som sätts upp av management. Vår kund erbjuder en varierad och bred administrativ roll med flera kontaktytor!

Företagsuppgifter

Vår kund arbetar huvudsakligen med konsultförmedling till sina slutkunder, men också direktrekryteringar. De arbetar med några av landets största bolag för att förenkla konsultinköpsprocessen. Vår kund erbjuder ett stort och härligt gäng med varierande erfarenheter som lär av varandra. De är duktiga på att fira framgångar, har en bra sammanhållning och högt i tak. Söker du en arbetsplats med tillit, respekt och där glada skratt värderas högt – då har du hittat rätt!

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Arbetsplatsen är belagd i centrala Stockholm, på Hötorget.

Personliga egenskaper

Vi söker dig som är lösningsorienterad, engagerad och handlingskraftig. Du tycker om att arbeta i team och ser förbättringsmöjligheter i den dagliga processen. Du är noggrann och detaljfokuserad, samtidigt som du ger god service. Vidare har du hög integritet, är en god lyssnare samt en mycket god kommunikatör som har lätt för att skapa och underhålla relationer. Du trivs med ett högt tempo, kan prioritera och hantera flera uppgifter samtidigt. Självklart har du en passion för att erbjuda alla affärspartners den bästa lösningen för sina unika behov!

Tillträde och ansökan

Heltid, kontorstider med flex. Vår kund önskar start omgående (aug/september 2019). De första 6 månaderna är du konsult via JobBusters, därefter kommer du att överrekryteras vid goda resultat. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Sökord: Koordinator, Administratör, Support, Service, Kundsupport, Kundservice, Coordinator.

Kvalifikationer

  • Du har erfarenhet av ett administrativt/koordinerade arbete.
  • Du har gärna erfarenhet av kundservice/support.
  • Du talar och skriver obehindrat på svenska samt engelska.
  • Du har en god systemvana.

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publ. datum

2019-07-09

Lön

Lön, enligt överenskommelse.

Kontaktperson

Malin Jagerholm

08 525 24 012 malin@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Du har erfarenhet av ett administrativt/koordinerade arbete.
  • Du har gärna erfarenhet av kundservice/support.
  • Du talar och skriver obehindrat på svenska samt engelska.
  • Du har en god systemvana.