RECEPTIONIST TILL OFFENTLIG KUND I GÖTEBORG

Arbetsuppgifter

Vår offentliga kund inom trafik och logistik söker nu en junior Receptionist till avdelningen Administrativ Service. Avdelningen ansvar för facility management och administrativ service, försäkringar, beställningar och avtalsvård gentemot verksamheten. På avdelningen finns 12 personer som ansvarar för olika områden inom facility management och administrativ service. Vår kund behöver en extra heltidsresurs i receptionen för traditionellt receptionsarbete och att hantera växeln samt hantering av ärendehanteringssystemet och besvara förfrågningar. En perfekt roll för dig som är i början av ditt yrkesliv och har viss erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare!

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Uppdraget kommer att utföras hos vår kund, centralt i Göteborg.

Personliga egenskaper

Vi söker dig som har ett professionellt bemötande och en positiv inställning. Du är serviceinriktad, uppmärksam, hjälpsam och flexibel. Du har lätt för att lära dig och vill alltid lära dig nytt. Du är inte rädd för ny teknik och du har lätt för att ta till dig nya system, även om du inte har arbetat i dem tidigare.

Tillträde och ansökan

Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2021-08-16 och uppdraget förväntas löpa till 2022-01-31, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår kund. Skicka in din ansökan på svenska (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Ansökningar mottagna omgående kommer hanteras i ett första urval. Sökord: Receptionist, Växeltelefonist, administration, telefonväxel, ärendehantering, posthantering, Göteborg.

Kvalifikationer

  • Erfarenhet av arbete inom reception, telefonväxel, besöksmottagning, administration, posthantering, ärendehantering, konferensbokning samt beställningar.
  • Goda kunskaper i Outlook, Teams, Excel och Word.
  • Goda digitala kunskaper.
  • Vana vid att hantera ärendehanteringssystem.
  • Meriterande med erfarenhet av arbete i Vision 80/20 Svara, Nilex, Receptionist Console och SharePoint.

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Göteborg

Publ. datum

2021-07-16

Lön

Enligt överenskommelse

Kontaktperson

Lina Isberg

lina.isberg@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Erfarenhet av arbete inom reception, telefonväxel, besöksmottagning, administration, posthantering, ärendehantering, konferensbokning samt beställningar.
  • Goda kunskaper i Outlook, Teams, Excel och Word.
  • Goda digitala kunskaper.
  • Vana vid att hantera ärendehanteringssystem.
  • Meriterande med erfarenhet av arbete i Vision 80/20 Svara, Nilex, Receptionist Console och SharePoint.
Ansök tjänsten