ORDERADMINISTRATÖR / TEKNISK ADMINISTRATÖR TILL LÅNGT UPPDRAG

Arbetsuppgifter

Till vår kund i Partille söker vi nu en orderadministratör/teknisk administratör för reservdelar och paketofferter för reservdelar till bolagets direktkunder i Norden samt till deras egen serviceorganisation. I din roll kommer du att arbeta med reservdelsförsörjningen i en grupp om 4 personer som ingår i Customer Service - Nordic Region. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att ta emot ordrar, hantera ordrar via mejl och telefon, skapa offerter, ombesörja fakturering och registrera fraktning och skeppningsdokument.

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Personliga egenskaper

Som order administratör / teknisk administratör kommer du ha en nyckelroll och få möjlighet att bidra till hela verksamheten. Detta ställer krav på att du som person är lyhörd samtidigt som du känner dig trygg med att arbeta självständigt. Som person är du social och har ett relationsskapande förhållningssätt. Då arbetet oftast är komplext och omfattande ställer det även krav på att du är strukturerad och ordningsam.

Tillträde och ansökan

Heltid, arbetstid mellan kl 08-17. Vår kund önskar start så snart som möjligt och löpa på i minst 6-12 månader, med mycket goda chanser till direktanställning hos kund. Inledningsvis kommer du att vara anställd av JobBusters som konsult. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande.

Kvalifikationer

  • Har erfarenhet av teknisk försäljning / kundkontakt.
  • Har erfarenhet av orderhantering.
  • Har erfarenhet av frakt- och skeppningsdokumentation.
  • Har mycket goda kunskaper i Office-paketet.
  • Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
  • Det är meriterande om du har kunskaper i SAP eller liknande system.

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Partille

Publ. datum

2021-11-24

Lön

Lön enligt överenskommelse.

Kontaktperson

Mikaela Carlsson

+46 76 511 56 11 mikaela.carlsson@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Har erfarenhet av teknisk försäljning / kundkontakt.
  • Har erfarenhet av orderhantering.
  • Har erfarenhet av frakt- och skeppningsdokumentation.
  • Har mycket goda kunskaper i Office-paketet.
  • Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
  • Det är meriterande om du har kunskaper i SAP eller liknande system.
Ansök tjänsten