OFFICE COORDINATOR / KOORDINATOR TILL INTERNATIONELLT BOLAG I CITY

Arbetsuppgifter

Vi söker nu en Office Coordinator / Koordinator till en av våra kunder. Kunden är ett internationellt IT-bolag och sitter i lokaler i centrala Stockholm. Rollen som Office Coordinator / Koordinator är bred och du kommer ansvara för bland annat receptionen, kontakt med hyresvärd och leverantörer, hantera administration kring mobiltelefoner och datorer internt, kontorsinköp, förbereda mötesrum och mycket mer. Då du har många ansvarsområden är det såklart viktigt att du är strukturerad och tycker om att ha många kontaktytor. Eftersom bolaget är internationellt behöver du kunna kommunicera professionellt på både svenska och engelska.

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Personliga egenskaper

Som Office Coordinator / Koordinator är du driven och självgående. Du har förmågan att se vad som behöver göras och är prestigelös i din roll. Då rollen kommer innefatta mycket kommunikation, både internt och externt, ser vi att du är social och duktig på att skapa relationer. Du är duktig på att prioritera bland arbetsuppgifter och du drivs av att skapa god stämning och att ge service.

Tillträde och ansökan

Heltid, visstidsanställning. Uppdraget förväntas starta så snart som möjligt och pågå i 3 månader, med chans till förlängning. Du kommer vara anställd av oss på JobBusters och uthyrd som konsult till vår spännande kund. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.

Kvalifikationer

  • Tidigare erfarenhet som Office Coordinator eller motsvarande roll
  • Du är social och har ett utvecklat sinne för kundservice
  • Goda kunskaper i Office-paketet
  • Du är organiserad och trivs i miljöer där det händer mycket
  • Meriterande med erfarenhet kring kontorsinköp och avtal
  • Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publ. datum

2018-04-12

Lön

Fast lön. Enligt överenskommelse.

Kontaktperson

Josefina Blomquist

08-525 240 21

Kvalifikationer

  • Tidigare erfarenhet som Office Coordinator eller motsvarande roll
  • Du är social och har ett utvecklat sinne för kundservice
  • Goda kunskaper i Office-paketet
  • Du är organiserad och trivs i miljöer där det händer mycket
  • Meriterande med erfarenhet kring kontorsinköp och avtal
  • Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat