KUNDTJÄNST B2B TILL SAMSUNG (DANSKTALANDE)

Arbetsuppgifter

I din roll som kundservicemedarbetare/B2B Support Agent på Samsung kommer du att arbeta med att ge kundservice i världsklass till deras företagskunder inom produktkategorierna luftkonditionering, monitors, TV, bärbara datorer, etc. Du kommer bli en del av deras nordiska Customer Satisfaction-team. Din arbetsdag kommer att variera och detta är ett perfekt jobb för dig som älskar kundservice, administration och en fartfylld vardag. Exempel på arbetsuppgifter: • Besvara och hantera ärenden som inkommer via telefon och mail. • Administrera alla samtal, mail och överenskommelser, och följa upp dessa vid behov. • Följa upp utvalda ärenden för att säkerställa att lösning/service utförs enligt överenskommelse. • Ta ägarskap och slutför ärenden, oavsett vem som tagit emot och startat det.

Företagsuppgifter

Everything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence—and an unfaltering commitment to develop the best products and services on the market. In today’s fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to a company’s survival. As we have done for 70 years, we set our sights on the future, anticipating market needs and demands so we can steer our company toward long-term success. As B2B Support Agent, you will have an integral part in ensuring we stay on top of the market and continue to enrich and simplify the consumers’ lives.

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Personliga egenskaper

För att passa in i denna roll är det viktigt att du är lyhörd för att inte missa viktig information, du är en duktig administratör och loggning av serviceärenden ska göras inom 15 minuter efter avslutat samtal. Vidare är du punktlig, lojal och har en förmåga att hantera stress. Du har en förmåga att bygga starka och långsiktiga relationer, både externt och internt. Samsung är ett dynamiskt företag i en snabbrörlig bransch, det finns många möjligheter att växa och utvecklas! För att trivas med att arbeta hos dem måste du vara en person som uppskattar tempo, förändring och att ta egna initiativ.

Tillträde och ansökan

Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start så snart som möjligt och uppdraget förväntas löpa till och med 2023-11-04, med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos Samsung i Kista. Skicka in din ansökan redan idag, då intervjuer sker löpande.

Kvalifikationer

  • Du har minst 1 års erfarenhet från kundsupport via telefon, för liknande produkter.
  • Du behärskar Officepaketet utan problem; främst Outlook, Word och Excel.
  • Du känner dig trygg med att hantera ibland arga och missnöjda kunder.
  • Du har erfarenhet av att arbeta mot uppsatta mål.
  • Du behärskar svenska och danska flytande i både tal och skrift. Kunskaper i annat nordiskt språk är meriterande.
  • Du känner dig bekväm med att ta samtal på engelska.

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publ. datum

2022-11-17

Kontaktperson

Johanna Johnsson

+46 72 188 33 99 johanna.johnsson@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Du har minst 1 års erfarenhet från kundsupport via telefon, för liknande produkter.
  • Du behärskar Officepaketet utan problem; främst Outlook, Word och Excel.
  • Du känner dig trygg med att hantera ibland arga och missnöjda kunder.
  • Du har erfarenhet av att arbeta mot uppsatta mål.
  • Du behärskar svenska och danska flytande i både tal och skrift. Kunskaper i annat nordiskt språk är meriterande.
  • Du känner dig bekväm med att ta samtal på engelska.
Ansök tjänsten