KONTORSKOORDINATOR TILL IT-AVDELNING

Arbetsuppgifter

Nu söker vi dig som drivs av att vara en stödjande funktion, till rollen som Kontorskoordinator! I rollen ingår arbetsuppgifter så som att hjälpa medarbetare och konsulter vid onboarding med utrustning som hårdvara, mjukvara, behörigheter, passerkort, visitkort, information om administrativa rutiner och att iordningställa arbetsplats inför start. Även offboarding och stöd vid omflyttningar på kontoret ingår i rollen. Du kommer också vara behjälplig på IT-avdelningen med att boka möten/lokaler, hantera resebokningar och beställa kontorsmaterial. Övriga administrativa uppgifter kan vara kopiering, scanning, arkivering, presentationer, uppsökande av information, inköp vid personaluppvaktningar etc. Du kommer också vara ett stöd för avdelningens medarbetare vid användning av deras elearningportal och andra administrativa system.

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Uppdraget utförs hos vår kund på Kungsholmen i Stockholm.

Personliga egenskaper

Dina personliga egenskaper värdesätts högt i denna rekrytering. Du trivs med att jobba med högt uppsatta mål, har ett effektivt arbetssätt och har en god kommunikativ förmåga samt en hög arbetsmoral. Du ger gärna förslag på förbättringsåtgärder och värdesätter ett gott teamwork!

Tillträde och ansökan

Heltid, önskad start 2018-08-01 t.o.m. 2018-10-31, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Sökord: Administratör, Koordinator, Assistent, Kontor, Kontorskoordinator, Reception, Personaladministration.

Kvalifikationer

  • Du har minst en gymnasieutbildning med relevant inriktning.
  • Du har goda kunskaper om MS Office.
  • Du talar och skriver svenska obehindrat, då det krävs för rollen.
  • Du har erfarenhet av IT-system som hanterar resebokningar/crm/kontering eller annat.
  • Du har minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
  • Det är meriterande om du har erfarenhet från projektorienterad verksamhet och/eller IT-verksamhet.
  • Det är meriterande om du har kunskaper om externa/interna regelverk kring resor, representation och konferenser.

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publ. datum

2018-07-08

Lön

Lön enligt överenskommelse.

Kontaktperson

Malin Jagerholm

malin@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Du har minst en gymnasieutbildning med relevant inriktning.
  • Du har goda kunskaper om MS Office.
  • Du talar och skriver svenska obehindrat, då det krävs för rollen.
  • Du har erfarenhet av IT-system som hanterar resebokningar/crm/kontering eller annat.
  • Du har minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
  • Det är meriterande om du har erfarenhet från projektorienterad verksamhet och/eller IT-verksamhet.
  • Det är meriterande om du har kunskaper om externa/interna regelverk kring resor, representation och konferenser.