INKÖPSASSISTENT / ADMINISTRATÖR TILL RETAILFÖRETAG

Arbetsuppgifter

Nu söker vi en Inköpsassistent / Administratör till vår internationella kund i detaljhandeln. Som Inköpsassistent / Administratör kommer du bland annat att ha hand om kontrakts- och orderhantering i deras NCG-system, publicera information på intranätet, utvinna rapporter samt utföra andra liknande administrativa uppgifter.

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Personliga egenskaper

För att passa som Inköpsassistent / Administratör är du en glad och positiv person som drivs av utmaningar. Du ser vad som behöver göras och har förmågan att driva ditt eget arbete framåt.

Tillträde och ansökan

Heltid, visstid. Uppdraget förväntas starta i början av mars och pågå till 30/6 2018, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och uthyrd som konsult till vår spännande kund. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.

Kvalifikationer

  • Du har tidigare administrativa erfarenheter
  • Du har erfarenhet av att arbeta i Excel och MS Office
  • Du har erfarenhet av att arbeta i Acrobat
  • Du talar och skriver engelska obegränsat
  • Meriterande med erfarenhet från inköpsavdelning

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publ. datum

2018-01-05

Lön

Lön, enligt överenskommelse.

Kontaktperson

Josefina Blomquist

08-525 240 21

Kvalifikationer

  • Du har tidigare administrativa erfarenheter
  • Du har erfarenhet av att arbeta i Excel och MS Office
  • Du har erfarenhet av att arbeta i Acrobat
  • Du talar och skriver engelska obegränsat
  • Meriterande med erfarenhet från inköpsavdelning