EXECUTIVE ASSISTANT TO REGIONAL DIRECTOR

Arbetsuppgifter

För kunds räkning söker vi nu en Executive Assistant/Chefsassistent till regionchefen för ett kortare konsultuppdrag. Vid goda resultat och om man visar framfötterna finns det möjligheter att bli överrekryterad direkt till företaget efter avslutat uppdrag. I rollen som Executive Assistant kommer du bland annat hantera och underhålla regionchefens schema, möten och researrangemang. Arrangera och samordna möten och evenemang, inklusive stöd vid regionala ledarskapsmöten och regionala månadsmöten. Du kommer också att ta emot och interagera med besökare samt kunder. Det ligger även på ditt bord att hantera utgifter och upphandlingsförfrågningar på uppdrag av regionchefen samt säkerställa att interna rutiner följs. Ta fram material till regionchefen inför möten. Utöver detta så kommer du också schemalägga kvartalsgranskningar med direktrapporter för att säkerställa att de slutförs innan deadline.

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb

Personliga egenskaper

Som person är du kommunikativ och relationsbyggande då det är viktigt att bygga starka relationer med övriga chefsassistenter. Du är organiserad och har bra planeringsförmåga där du enkelt kan avgöra vad som måste prioriteras. Vi ser att du har ett proaktivt förhållningssätt samt sätter stort värde på sekretess och integritet. Vidare så är du uppmärksam på detaljer samt mycket noggrann.

Tillträde och ansökan

Heltid. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa cirka 3 månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande.

Kvalifikationer

  • Minst 5 års erfarenhet av att ge stöd till seniora ledare.
  • Mycket skicklig användare av MS Office, framför allt Excel och PowerPoint samt SharePoint och Teams.
  • Erfarenhet av kontorsadministrativa rutiner och processer kring inköporders och kostnadshantering.
  • Flytande i engelska och minst ett skandinaviskt språk är nödvändigt.

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publ. datum

2021-11-24

Lön

Lön enligt överenskommelse

Kontaktperson

Kvalifikationer

  • Minst 5 års erfarenhet av att ge stöd till seniora ledare.
  • Mycket skicklig användare av MS Office, framför allt Excel och PowerPoint samt SharePoint och Teams.
  • Erfarenhet av kontorsadministrativa rutiner och processer kring inköporders och kostnadshantering.
  • Flytande i engelska och minst ett skandinaviskt språk är nödvändigt.
Ansök tjänsten