CHEFSASSISTENT / ADMINISTRATIV ASSISTENT TILL VÄLKÄNT FÖRETAG

Arbetsuppgifter

Nu söker vi efter en erfaren administrativ Assistent till vår kund i Göteborg! Vi erbjuder ett spännande uppdrag med en bredd på arbetsuppgifter där du får planera och koordinera möten och uppgifter samt ansvarar för mail/kalender till den chef du assisterar. Du supporterar även teamet på avdelningen med administrativa uppgifter för att effektivisera, koordinerar och planerar resor samt för agenda och protokoll på möten.

Företagsuppgifter

Företaget sitter i Torslanda.

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Detta uppdrag utförs hos vår kund i Göteborg.

Personliga egenskaper

De personliga egenskaperna värdesätts högt i denna sökning! Som administrativ Assistent är du väldigt kommunikativ, samarbetsvillig och har hög integritet. Vidare är du väldigt duktig på att organisera och hantera många bollar i luften!

Tillträde och ansökan

Heltid. Önskad start ASAP t.o.m 2018-12-31. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Sökord: Assistent, Chefsassistent, Administratör, Administrativ assistent, Sekreterare

Kvalifikationer

  • Du har gärna en eftergymnasial utbildning.
  • Du har minst 3 års erfarenhet av liknande administrativt arbete.
  • Du har mycket god kunskap inom MS Office.
  • Du har god kunskap och erfarenhet inom system. Om du har erfarenhet av Lotus Notes, BARS, SRM, SAP, R2R och/eller Sharepoint är det meriterande.
  • Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat, då det krävs för rollen.

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Göteborg

Publ. datum

2018-08-23

Lön

Lön, enligt överenskommelse.

Kontaktperson

Camilla Wohlin

camilla@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Du har gärna en eftergymnasial utbildning.
  • Du har minst 3 års erfarenhet av liknande administrativt arbete.
  • Du har mycket god kunskap inom MS Office.
  • Du har god kunskap och erfarenhet inom system. Om du har erfarenhet av Lotus Notes, BARS, SRM, SAP, R2R och/eller Sharepoint är det meriterande.
  • Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat, då det krävs för rollen.