ADMINSTRATÖR TILL BRED ROLL

Arbetsuppgifter

Administratör/koordinator till vår kund i Göteborg! I rollen administratör/Koordinator kommer du att supportera VD med administrativa arbetsuppgifter. Vi tror att du är i början av din karriär och är intresserad av att arbeta med boka in möten, förbereda och underlätta inför möten, uppdatera intranätet, hantera ekonomirelaterade arbetsuppgifter i SAP/SRM systemet. Du kommer att arbeta med administrativa arbetsuppgifter i systemet Sharepoint och det finns goda möjligheter att utvecklas med rollen.

Företagsuppgifter

Arbetsplatsen är i Göteborg.

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Personliga egenskaper

Vi söker dig som social, positiv och lösningsorienterad. Du är flexibel och kan arbeta både självständigt och i team. Du får saker gjort och ser vad som behöver göras. Vidare har du god förmåga att arbeta strukturerat och noggrant.

Tillträde och ansökan

Heltid. Start enligt överenskommelse och fram till 31 december 2018. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Sökord: Administratör, Koordinator, VD-assistent, assistent, support, CEO-assistant,

Kvalifikationer

  • Avslutad gymnasieexamen.
  • Minst 1 års erfarenhet av administrativa/koordinerande arbetsuppgifter
  • Goda kunskaper i Microsoft Office paketet.
  • Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.
  • Meriterande om du har ett tekniskt intresse

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Göteborg

Publ. datum

2018-08-09

Lön

Lön enligt överenskommelse.

Kontaktperson

Camilla Wohlin

0709-788688 camilla@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Avslutad gymnasieexamen.
  • Minst 1 års erfarenhet av administrativa/koordinerande arbetsuppgifter
  • Goda kunskaper i Microsoft Office paketet.
  • Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.
  • Meriterande om du har ett tekniskt intresse