ADMINISTRATÖR TILL VÄXANDE OCH BRANSCHLEDANDE FÖRETAG

Arbetsuppgifter

För kunds räkning söker vi just nu efter en strukturerad Administratör som trivs med att ta mycket egna initiativ och jobba flexibelt i en dynamisk miljö. Vår kund, som är en ledande part inom inom sin bransch är just nu i en expansiv fas där du som Administratör kommer arbeta nära i ett team av 2 personer. Dina arbetsuppgifter kommer handla om att administrera felanmälningar via mail och telefon och registrera in dessa i systemet. Du kommer ha mycket kontakt med kunder, både via mail och telefon, och mycket av kommunikationen sker på engelska. Övriga uppgifter handlar om att ha ansvar för inköp och lagerhantering samt att ha orderhantering och sköta kontakt med externa parter till företaget. Vår kund är även i en fas med att digitalisera många delar av sitt arbete, därmed kan arbetsuppgifter även komma att handla om implementering och överföring från gamla till nya system.

Företagsuppgifter

Vår kund är i en expansiv fas med kontor på flera ställen i Sverige. De arbetar med att förmedla lägenheter till kunder och företag runt om i landet. Kontoret består idag utav 19 medarbetare, och är centralt beläget mitt i Stockholm city.

Vad kunden erbjuder

Vår kund är ledande inom företagsbostäder, där kontoret genomsyras av en trevlig stämning där alla hjälper varandra och stöttar upp där det behövs. De har kollektivavtal och diverse förmåner så som friskvårdsbidrag och friskvårdstimme en gång i veckan.

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Personliga egenskaper

Vår kund letar efter en medarbetare som vill vara en del av deras familjära känsla på kontoret, och för att trivas som Administratör är det viktigt att du har social förmåga och gillar att arbeta med kundservice samt att du är mycket noggrann i ditt arbete. Då arbetet kräver mycket eget ansvar är det viktigt att du inte är rädd för att ta egna initiativ och att du gillar att arbeta självgående och flexibelt. Har du tidigare erfarenheter inom hotellbranschen och bokningssystem är det meriterande.

Tillträde och ansökan

Heltid. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Du blir direktrekryterad till vår kund som önskar start i början av augusti 2019. Skicka in din ansökan i word-format snarast. Sökord: Administratör, Inneförvaltare, förvaltare, service, fastighetsförvaltning, administration.

Kvalifikationer

  • Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
  • Du har erfarenhet av att arbeta i administrativa system (bokningssystem eller liknande)
  • Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skift, då båda språken används i tjänsten.
  • Du har manuellt B-körkort

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publ. datum

2019-06-14

Lön

Fast lön. Enligt överenskommelse

Kontaktperson

Klara Renberg

klara@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
  • Du har erfarenhet av att arbeta i administrativa system (bokningssystem eller liknande)
  • Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skift, då båda språken används i tjänsten.
  • Du har manuellt B-körkort