ADMINISTRATÖR / KOORDINATOR TILL KONSULTBOLAG

Arbetsuppgifter

Till vår kund som verkar inom konsultförmedling till läkemedelsbranschen söker vi nu en administratör/koordinator! På kontoret i Stockholm sitter fyra anställda, men företaget ingår i en internationell koncern som finns över hela världen. Du kommer spela en viktig roll för att stötta vår kunds kund i administrativa ärenden för att underlätta deras arbete med att etablerar sig på den europeiska marknaden. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att hantera reseräkningar, beställa bilar, telefoner och surfplattor samt andra administrativa uppgifter.

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen som administratör / koordinator hos vår kund tror vi att du är en handlingskraftig problemlösare som trivs med att utföra dina arbetsuppgifter självständigt. Vidare tror vi att du är en effektiv och social person som uppskattar att arbeta i en serviceinriktad roll. Vi söker dig som ser till att få arbetet gjort!

Tillträde och ansökan

Uppdraget är på heltid med kontorstider. Arbetsplats går att fördela mellan hemarbete och på kundens kontor i Stockholm City. Vår kund ser start för rollen så snart som möjligt och uppdraget kommer vara löpande efter kundens behov med en månadsuppsägningstid. Du kommer att bli anställd som konsult hos oss på JobBusters och arbeta hos vår kund. Skicka gärna in din ansökan (gärna i Word format) snarast, då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan redan idag! Sökord: administratör, koordinator, service.

Kvalifikationer

  • Erfarenhet av att ha arbetat i en administrativ/koordinerande roll med hög servicegrad.
  • Behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift.
  • Att ha arbetat med HR relaterade arbetsuppgifter av något slag är meriterande men inte ett krav.

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publ. datum

2021-11-18

Lön

Lön enligt överenskommelse.

Kontaktperson

Mikaela Carlsson

+46 76 511 56 11 mikaela.carlsson@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Erfarenhet av att ha arbetat i en administrativ/koordinerande roll med hög servicegrad.
  • Behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift.
  • Att ha arbetat med HR relaterade arbetsuppgifter av något slag är meriterande men inte ett krav.
Ansök tjänsten