ADMINISTRATÖR/KOORDINATOR TILL INNOVATIV KUND INOM TECHBEMANNING

Arbetsuppgifter

Nu söker vi en junior Koordinator som trivs i en administrativ roll till vår kund i Stockholm. Rollen är varierande och lärorik där du tillhör ett drivet och innovativt team samtidigt som du arbetar självgående. Som Koordinator kommer du främst stötta vår kund med säljadministration som innebär exempelvis att signera kundavtal/konsultavtal, skicka ut avtal, hantera tidrapporteringar, administration vid förlängningar av uppdrag/avslut av uppdrag och ha kontakt med huvudkontoret i Danmark kring administration. Det ingår även att ha mycket dialog med konsulter och svara på deras frågor om t ex tidrapportering eller deras konsultavtal. I din koordinerande roll kan det även innebära att beställa in material eller annat som behövs till kontoret. Du arbetar serviceinriktat, organiserat och flexibelt. Om du är intresserad av HR/search finns även möjlighet för ökad omfattning i rollen för rätt person då vår kund tänker långsiktigt i rollen, men detta är inget krav. Har du ett teknikintresse och lätt för att lära dig nya system ses det som meriterande då en stor del av arbetet handlar om att arbeta i kundens olika system. Det är även meriterande med tidigare erfarenhet från liknande roll.

Företagsuppgifter

Vår kund är en innovativ konsultpartner som förbinder högkvalificerade tekniska konsulter med de ledande teknik- och produktföretagen i Stockholm. Genom att bara välja de bästa leverantörerna på marknaden kan vår kund erbjuda topptalanger i snabb takt. Du kommer att arbeta på deras kontor centralt i Stockholm City och erbjudas en fast tjänst med inledande provanställning om 6 månader. Som anställd hos vår kund erbjuds du pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och att få arbeta i ett härligt team på kontoret centralt i Stockholm.

Personliga egenskaper

Vi söker en driven och engagerad person som har lätt för att lära sig och som trivs i en administrativ roll med ordning och reda. Du är bra på att strukturera upp, arbeta flexibelt och anpassa dig till olika arbetsuppgifter som uppkommer. Du får gärna ha arbetat med kundservice eller liknande tidigare och trivs i kontakten med andra. Du arbetar självständigt och trivs med att ta eget ansvar. Det viktigaste är att du har rätt inställning och ser möjligheter att lära dig.

Tillträde och ansökan

Heltid, kontorstider med viss flexibilitet. Vår kund önskar start omgående och är en tillsvidareanställning med inledande 6 månader provanställning. Du kommer att bli anställd direkt hos vår kund och arbeta på deras fina kontor i Stockholm City. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!

Kvalifikationer

  • Godkänd gymnasieutbildning
  • Goda kunskaper i Office-paketet
  • Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift
  • Meriterande med tidigare erfarenhet från liknande roll
  • Meriterande med tekniskt intresse och lätt för att lära dig nya system

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publ. datum

2021-09-02

Lön

Fast lön enligt överenskommelse

Kontaktperson

Lina Isberg

+46 73 320 49 80 lina.isberg@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Godkänd gymnasieutbildning
  • Goda kunskaper i Office-paketet
  • Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift
  • Meriterande med tidigare erfarenhet från liknande roll
  • Meriterande med tekniskt intresse och lätt för att lära dig nya system
Ansök tjänsten