ADMINISTRATÖR ARKIV- OCH REGISTERHANTERING

Arbetsuppgifter

Vi söker nu en Administratör till vår kund som är ett av de största energibolagen i Stockholmsregionen! Arbetsuppgifterna innebär registrering i olika databaser, avtalshantering i form av arkivering och arkivvård, arbete med gemensam funktionsbrevlåda samt övriga förekommande administrativa uppgifter. Det är viktigt att du tidigare drivit liknande arbetsuppgifter och arbetat självständigt med dessa.

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Personliga egenskaper

För att du ska trivas i rollen som Administratör hos vår kund tror vi att du är flexibel och anpassningsbar efter arbetsbelastning med god samarbets- och initiativförmåga. Du är utåtriktad och tydlig i din kommunikation samt är ödmjuk och har lätt för att skapa förtroende. Du är duktig på att arbeta självständigt och målinriktat. Vidare har du en fallenhet för administrativa arbetsuppgifter. För detta uppdrag läggs stor vikt vid de personliga egenskaperna.

Tillträde och ansökan

Heltid, 40h/vecka. Vår kund önskar start 2022-08-01 och uppdraget förväntas löpa i ett år, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult och arbeta hos vår kund med kontor i Sundbyberg. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Ansökningar mottagna omgående kommer hanteras i ett första urval. Sista ansökningsdag är 2022-06-08. Sökord: Administratör, Arkivhantering, Registerhantering, Sundbyberg, Stockholm

Kvalifikationer

  • Minst 2 års heltidsarbete med erfarenhet av administrativt arbete i digitala ärendehanteringssystem och/eller databaser
  • Minst 1 års arbetslivserfarenhet av att självständigt arbetat med administrativ arkivvård och registervård
  • Minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete inom offentlig myndighet
  • Minst 2 års erfarenhet av arbete i Microsoft Office
  • Flytande i svenska (tal och skrift)

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publ. datum

2022-06-03

Lön

Lön, enligt överenskommelse

Kontaktperson

Jennifer Norin

+46 70 838 03 96 jennifer.norin@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Minst 2 års heltidsarbete med erfarenhet av administrativt arbete i digitala ärendehanteringssystem och/eller databaser
  • Minst 1 års arbetslivserfarenhet av att självständigt arbetat med administrativ arkivvård och registervård
  • Minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete inom offentlig myndighet
  • Minst 2 års erfarenhet av arbete i Microsoft Office
  • Flytande i svenska (tal och skrift)
Ansök tjänsten