ADMINISTRATÖR

Arbetsuppgifter

Vi söker en Administratör till vår kund som är en svensk statlig förvaltningsmyndighet och som arbetar med att ta fram föreskrifter, kunskapsstöd och statistik samt genomför uppföljningar och utvärderingar. Ditt uppdrag som Administratör är att arbeta med myndighetens publikationer så att de ser enhetliga ut, följer mallar och formatmallar utifrån myndighetens grafiska profil samt möter krav i enlighet med tillgänglighetsdirektivet. Du kommer att ingå i myndighetens produktionsledning där uppdrag fördelas dagligen inom gruppen. Uppdraget innebär att du har kontakt med medarbetare inom hela myndigheten.

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen som Administratör har du en god servicenivå samtidigt som du är metodisk och strukturerad då du kommer hantera flera administrativa uppdrag parallellt. Vidare är du en god kommunikatör, nyfiken och har en kreativ sida.

Tillträde och ansökan

Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start så snart som möjligt och uppdraget förväntas löpa till 2022-12-31, med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult och arbeta hos vår kund med kontor i Stockholm. Distansarbete är möjligt i detta uppdrag. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format), och sista ansökningsdag är 2022-09-26. Vi ser fram emot Din ansökan!

Kvalifikationer

  • Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
  • Du har mycket goda kunskaper i Microsoft Office och kan både följa & hantera formatmallar
  • Du har mycket goda kunskaper i tillgänglighetsanpassning av filer i Microsoft Office och Adobe Acrobat
  • Du har förmåga att följa en grafisk profil och har förståelse för varumärkesarbete
  • Du är flytande i svenska, i tal och skrift
  • Det är meriterande om du har erfarenhet av dokumenthantering – gärna i SharePoint
  • Det är meriterande om du har erfarenhet av Indesign och Photoshop

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publ. datum

2022-09-22

Lön

Lön, enligt överenskommelse.

Kontaktperson

My Johansson

+46 73 713 82 13 my.johansson@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
  • Du har mycket goda kunskaper i Microsoft Office och kan både följa & hantera formatmallar
  • Du har mycket goda kunskaper i tillgänglighetsanpassning av filer i Microsoft Office och Adobe Acrobat
  • Du har förmåga att följa en grafisk profil och har förståelse för varumärkesarbete
  • Du är flytande i svenska, i tal och skrift
  • Det är meriterande om du har erfarenhet av dokumenthantering – gärna i SharePoint
  • Det är meriterande om du har erfarenhet av Indesign och Photoshop
Ansök tjänsten