FINSKTALANDE B2B SUPPORT TILL SAMSUNG

Arbetsuppgifter

Vi söker en serviceinriktad B2B Supportmedarbetare till Samsung. Som B2B Supportmedarbetare kommer du ingå i ett team och tillsammans med dem kommer du jobba mot Samsungs nordiska eftermarknad med kundnöjdhet i fokus. Arbetsuppgifter kommer vara varierande och du kommer bl. a. att hjälpa kunderna med teknisk felsökning gällande Samsungs luftkonditionering, bildskärmar, TV, LFD och mjukvara för företagstelefoner samt boka servicebeställningar och uppföljning av dessa.

Företagsuppgifter

Allt vi gör på Samsung drivs av en orubblig passion för excellens – och ett orubbligt engagemang för att utveckla de bästa produkterna och tjänsterna på marknaden. I dagens snabba globala ekonomi är förändringen konstant och innovation är avgörande för ett företags överlevnad. Som vi har gjort i över 80 år har vi siktet inställt på framtiden och förutser marknadens behov och krav så att vi kan styra vårt företag mot långsiktig framgång. Som anställd kommer du att ha en integrerad del i att säkerställa att vi håller oss på marknaden och fortsätter att berika och förenkla konsumenternas liv. #DoWhatYouCant

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Personliga egenskaper

För att trivas I rollen som B2B Support tror vi att du är en driven, service minded och strukturerad. Du är även förtroende givande och har alltid kundens bästa I fokus.

Tillträde och ansökan

Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start i början av 2023 och uppdraget förväntas löpa till en början till 2023-03-31 och därefter möjlighet till förlängning med minst ett år eller chans till direktanställning hos vår kund. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund med kontor i Kista, Stockholm. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Ansökningar mottagna omgående kommer hanteras i ett första urval. Sista ansökningsdag är 2022-11-30, men kan komma att stängas tidigare. Sökord: support, IT support, b2b, customer support, finnish

Kvalifikationer

  • Du har minst ett års arbetslivserfarenhet av teknisk support över telefon.
  • Du har väldigt goda kunskaper i MS Outlook, Word samt goda kunskaper i Excel.
  • Du är van att hantera telefonsamtal och dator samtidigt.
  • Du talar och skriver obehindrat i svenska samt finska.
  • Du behärskar engelska på en minst grundläggande nivå.

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publ. datum

2022-11-01

Lön

Enligt överenskommelse

Kontaktperson

Lina Isberg

+46 73 320 49 80 lina.isberg@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Du har minst ett års arbetslivserfarenhet av teknisk support över telefon.
  • Du har väldigt goda kunskaper i MS Outlook, Word samt goda kunskaper i Excel.
  • Du är van att hantera telefonsamtal och dator samtidigt.
  • Du talar och skriver obehindrat i svenska samt finska.
  • Du behärskar engelska på en minst grundläggande nivå.
Ansök tjänsten