FINANCE ASSISTANT TILL SPELBOLAG

Arbetsuppgifter

Som Finance Assistant kommer du att arbeta i den nordiska redovisningsgruppen som består av 4 medarbetare. Tillsammans ansvarar gruppen för 11 olika varumärken och du rapportera till Nordic Financial Controller. Här kommer du att ansvara för leverantörsfakturor och hantera bankavstämningar. Du kommer att vara ansvarig över en mindre enhet som inkluderar tillgångar, avskrivningar, månadsbokslut och samarbeta med HR gällande lön. Vidare kommer du att informera och bistå medarbetare angående övriga redovisningsfrågor. Här behöver vi ha in ditt CV på engelska. Låter det intressant? Då vill vi läsa din ansökan redan idag!

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Du kommer att arbeta hos vår kund som är ett spelbolag. Arbetsplatsen är belagd i Stockholm.

Personliga egenskaper

För att passa i tjänsten tror vi att du är noggrann och prestigelös. Du kan hantera flera arbetsuppgifter och kan hantera ett högre arbetstempo. Vidare är du effektiv och har en god kommunikationsförmåga.

Tillträde och ansökan

Heltid. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa 3-6 månader fram med stor möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Sökord: Finance assistant, assistant, finance, redovisning, redovisningsassistent

Kvalifikationer

  • Du har 1-2 års erfarenhet av att arbeta med leverantörreskontra och kostnader.
  • Du har kunskap i excel
  • Du har goda kunskaper i både svenska och i engelska både muntligt och skriftligt.
  • Meriterande om du har utbildning inom redovisning och erfarenhet av att arbeta på ett internationellt bolag.

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publ. datum

2019-05-13

Lön

Lön, enligt överenskommelse.

Kontaktperson

Camilla Wohlin

0709-788 688 camilla@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Du har 1-2 års erfarenhet av att arbeta med leverantörreskontra och kostnader.
  • Du har kunskap i excel
  • Du har goda kunskaper i både svenska och i engelska både muntligt och skriftligt.
  • Meriterande om du har utbildning inom redovisning och erfarenhet av att arbeta på ett internationellt bolag.