IT SUPPORT TILL BEDEGE

Arbetsuppgifter

Som teknisk support hos Bedege kommer du att lösa tekniska ärenden på 1st och 2nd line-nivå. Varje ärende som kommer in loggas och tilldelas sedan en ägare som ansvarar för att felsöka och lösa de problem som finns. Det kan vara väldigt olika typ av ärenden tex att det är ett nätverk som ligger nere eller liknande. Support sker via mail, telefon och fjärrstyrning.

Företagsuppgifter

Bedege söker en teknisk support som kommer arbeta med IT-lösningar, primärt mot detaljvaruhandeln. De säljer, anpassar och supportar affärssystem, kassalösningar och betalningslösningar. Deras kunder är kända aktörer i branschen och supporten är alltid öppen för att kunna hålla en bra servicenivå och ge kunder chans att driva försäljningen framåt. Bedege är ett komplett IT-bolag. Hos Bedege finns väldigt mycket kunskap om detaljhandelns krav och förväntningar. Företaget kommer med nya kreativa tekniska lösningar för att uppnå den optimala driftmiljön både i butik, som på kontor och lager.

Personliga egenskaper

Du är en prestigelös person som gillar att arbeta i team. Du brinner för att ge god service och är en problemlösare som gillar att prata med kunder. Vidare brinner du för IT och olika IT-lösningar samt är väldigt nyfiken. Du tycker om att ge support och är en god lyssnare.

Tillträde och ansökan

Heltid. Tillsvidare med start omgående eller enligt överenskommelse. Du blir direktrekryterad av vår kund. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. sökord: First line,1st line, 2nd line, second line, support, helddesk, IT-support,

Kvalifikationer

  • Minst ett års erfarenhet från en roll som 1st line support eller liknande
  • Brinnande intresse för IT och IT lösningar
  • Flytande i engelska och svenska, tal och skrift
  • Goda kunskaper i Officepaketet
  • Meriterande med kunskaper inom Active Directory, SQL samt ERP-lösningar

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publ. datum

2019-11-07

Lön

Enligt överenskommelse

Kontaktperson

Klara Renberg

08-525 240 22 klara@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Minst ett års erfarenhet från en roll som 1st line support eller liknande
  • Brinnande intresse för IT och IT lösningar
  • Flytande i engelska och svenska, tal och skrift
  • Goda kunskaper i Officepaketet
  • Meriterande med kunskaper inom Active Directory, SQL samt ERP-lösningar