ADMINISTRATÖR TILL JOBBUSTERS!

Arbetsuppgifter

Är du redo för rollen som Administratör/Chefsassistent? Du erbjuds en bred roll som berör uppgifter inom administration, ekonomi, inköp och assistens till främst VVD, men även hela ledningsgruppen. Exempel på uppgifter kan vara att förbereda och sammanställa administrativt underlag vid möten, skapa nya/uppdatera mallar enligt vårt ledningssystem, viss uppdatering av intranät, samordna möten, ansvara för dokumentation, skriva protokoll och informera om to do:s. Du ansvarar för kontakt med leverantörer genom beställningar och avtal. Därmed är du också ansvarig för att granska och attestera leverantörsfakturor. Inom ekonomi ingår även uppgifter som att attestera kvitton och utlägg, skicka påminnelser samt kontakt med ekonomibyrå. Utöver detta har du ansvar för reception och är vårt första ansikte utåt för kandidater, kunder och konsulter. Du medverkar vid planering och samordnar interna och externa events/konferenser samt är delaktig vid onboarding och introduktioner. Om du dessutom har kunskap och intresse för viss marknadsföring och sociala medier, kan det komma att ingå i rollen.

Företagsuppgifter

JobBusters är ett av de snabbast växande rekryterings- och personaluthyrningsföretagen i Sverige! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal som hjälper företag med kompetensförsörjning och arbetar gentemot ett brett spektra av branscher med inriktning mot tjänstemän. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre lokala bolag. Långsiktigt samarbete är något vi strävar efter, vi är alltid flexibla och lyhörda för kundens behov och kandidatens önskemål om utveckling. Vår målsättning är alltid att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb! Vi erbjuder dig en flexibel och dynamisk roll, med ett ungt och glatt gäng, i ett växande företag. Eftersom våra medarbetare är vår största tillgång, finns det vid goda prestationer mycket goda möjligheter till utveckling både personligen och i företaget. Vi präglas av en företagskultur med riktigt högt i tak, hög ambitionsnivå, korta beslutsvägar och en trevlig arbetsmiljö. Du kommer att jobba med kompetenta och drivna arbetskollegor som peppar varandra och har riktigt kul på jobbet. Varje år åker vi på en resa, då vi uppnått våra mål. Senast gick den till Grekiska Rivieran. Du kommer att arbeta på vårt Stockholms-kontor på härliga Kungsholmen!

Personliga egenskaper

Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering! Som person gillar du mycket kontakt, både internt och externt, samtidigt som du trivs med administrativa arbetsuppgifter. Du ser möjligheter, är självgående och effektiv i ditt sätt att arbeta. Det är viktigt att du har ett gott siffersinne, vill ta ansvar och är noggrann. Vår målsättning är en långsiktig anställning där du har möjlighet att utvecklas i och tillsammans med företaget.

Tillträde och ansökan

Heltid, tillsvidare. Start omgående, enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan snarast, gärna med foto. Urval sker löpande! Har du några frågor gällande vår rekryteringsprocess eller om tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig. Vi ser fram emot din ansökan! Sökord: Chefsassistent, Administratör, VD-assistent, Executive assistant, Ekonomiassistent, Kontorsansvarig, Kontorsansvarig, Office manager.

Kvalifikationer

  • Du har erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare samt som senast anställning.
  • Du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller annat relevant område, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet.
  • Du har mycket goda kunskaper i Office-paketet.
  • Du talar och skriver svenska obehindrat, då det krävs för rollen.
  • Du har körkort.
  • Det meriterande om du har erfarenhet av vår bransch.
  • Det är meriterande om du har kunskaper inom marknadsföring/sociala medier.

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publ. datum

2017-11-08

Lön

Fast lön. Enligt överenskommelse.

Kontaktperson

Malin Jagerholm

08 525 24 012 malin@jobbusters.se

Kvalifikationer

  • Du har erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare samt som senast anställning.
  • Du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller annat relevant område, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet.
  • Du har mycket goda kunskaper i Office-paketet.
  • Du talar och skriver svenska obehindrat, då det krävs för rollen.
  • Du har körkort.
  • Det meriterande om du har erfarenhet av vår bransch.
  • Det är meriterande om du har kunskaper inom marknadsföring/sociala medier.